Blogger Kod Kutusu Ekleme-2019 - BLOGGER EKLENTİLERİ

Breaking

En güzel blogger temaları

10 Ocak 2019 Perşembe

Blogger Kod Kutusu Ekleme-2019

Blogger Kod Kutusu Ekleme En Kolay Anlatım


Bloggerde kod yayınlamak istiyorum, bir çok siteyi gezdim, hep birbirinin kopyası yazılar, onu denesen olmuyor, öbürünü denesen eksik kalıyor.

Bende konu hakkında kısa bir araştırma yaptım, bloggere kod kutusu ekleme tekniğinin en kolayı
oraya buraya kod ekle diyen siteleri boş verin arkadaşlar.

Sitenize yada bloğunuza kod kutusu eklemek istiyorsanız, ben aşağıya örneklerini ekledim, yapacağınız iş son derece basit, verdiğim kod kutusu örneklerinden hangisini sitenizde uygulamak istiyorsanız, kopyalayın ve yapıştırın.

Bu kadar basit bir işlemi dallandırıp budaklandırmaya gerek yok...

Güle güle kullanın ...




Kod Kutusu Örnek 1  

kodlarınızı buraya yazabilirsiniz.

Kod Kutusu Örnek 2 
<pre data-codetype="PHP">PHP Kodları Buraya</pre>

Kod Kutusu Örnek 3 
data-codetype="HTML">HTML kodları Buraya</pre>
Kod Kutusu Örnek 4 
<pre data-codetype="CSS">CSS Kodları Buraya</pre>
Kod Kutusu Örnek 5 

<pre data-codetype="JQuery">JQuery Kodları Buraya</pre>
Kod Kutusu Örnek 6  
<pre data-codetype="XML">XML Kodları Buraya</pre>

Tavsiye yazı:Blogger Yazi İcine Reklam Yerlestirme-2019


Kod Kutusu Örnek 7 

Ekleyeceğiniz Kod


Kod Kutusu Örnek 8  


Kod Buraya gelecek! Kod Buraya gelecek! Kod Buraya gelecek! Kod Buraya gelecek!Kod Buraya gelecek!Kod Buraya gelecek!Kod Buraya gelecek!Kod Buraya gelecek!Kod Buraya gelecek!Kod Buraya gelecek!Kod Buraya gelecek!Kod Buraya gelecek!Kod Buraya gelecek!Kod Buraya gelecek!Kod Buraya gelecek!Kod Buraya gelecek!




Kod Kutusu Örnek 9

.post-body img { width: 400px; height: auto; } .post table.tr-caption-container img { width: 400px; height: auto; }

1 yorum: